Obsah
Informace pro zájemce o umístění do našeho zařízení
V případě zájmu je možné domluvit schůzku se sociální pracovnicí na telefoním čísle: 371 795 183/klapka 30, na mobilu: 773 788 866 nebo emailem: skubalova.pavlina@dssliblin.cz.
V její nepřítomnosti volejte vedoucí sociálního úseku na telefonním čísle: 371 795 203, na mobil: 778 448 867 nebo emailem: markova.hedvika@dssliblin.cz
Vyhnete se tak možným nepříjemnostem s případnou nepřítomností odpovědné osoby.
- při sjednané schůzce budou předány potřebné formuláře (k dispozici u sociální pracovnice, nebo možné stáhnout na této stránce (viz. níže nebo sekce Dokumenty ke stažení).
FORMULÁŘE K PODÁNÍ ŽÁDOSTI:
- Žádost o poskytování sociální služby
- Posudek lékaře k žádosti o poskytování sociálních služeb
- lékařské zprávy od odborných lékařů (je-li zájemce v péči odborníka jako např. psychiatr, neurolog...), vyžadujeme aktuální lékařskou zprávu)
- vyplněné a podepsané formuláře lze doručit poštou, osobně nebo emailem.
- přijaté formuláře (žádost a posudek lékaře) jsou předány k posouzení přijímací komisi - po projednání je zájemce písemně informován o přijetí nebo nepřijetí do evidence žadatelů (žadatel nespadá do cílové skupiny, není vhodným zájemcem do DSS Liblín).
- v den nástupu do zařízení je podepsána písemná Smlouva o poskytování sociální služby.
Kritéria pro zařazení žádosti do evidence žadatelů:
- osoba partřící do okruhu osob pro poskytování sociální služby v domově se zdravotním postižením
- bodové hodnocení žádosti
- rozdělení dle pohlaví
- mobilita - rozdělení žádosti do skupin: imobilní a částečně ležící, samostatně chodící a chodící s pomůckou
Vyřazení žádosti:
-
písemné zrušení žádatelem
-
žadatel zemře - úmrtí je oznámeno telefonicky, osobně, emailem
-
žadatel nespolupracuje při aktualizaci pořadníku
-
žadatel byl dvakrát vyzván k nástupu do zařízení a pokaždé nástup odmítl
Žadatelé jsou rozdělení podle pohlaví, věku, zdravotního postižení a používání zdravotních pomůcek (invalidní vozík, chodítko, francouzské hole...). Pokoje jsou převážně vícelůžkové a je tedy nutné přihlížet k velikosti pokoje a umístění lůžek pro potřeby péče.
VÝŠE ÚHRAD ZA SLUŽBY
-
výše úhrady za poskytované služby je stanovena podle vyhl. č. 505/2006 Sb. v platném znění.
-
výše úhrady se liší podle počtu lůžek na jednotlivých pokojích a podle druhu odebírané stravy. viz.SAZEBNÍK ÚHRAD platný od 1.2.2023
-
po úhradě nákladů za ubytování a stravu musí zůstat uživateli alespoň 15 % z jeho příjmu (dle zákona č. 108/2006 Sb. § 73, odst. 3).
-
při ohlášeném pobytu mimo domov (např. pobyt v rodině, hospitalizace ve zdravotnickém zařízení apod.), náleží uživateli tzv. „vratka“. viz. ZPŮSOB VRÁCENÍ ÚHRAD ZA POBYT MIMO ZAŘÍZENÍ platný od 1.2.2023
-
uživatel dále hradí poskytovanou péči, a to ve výši přiznaného příspěvku na péči.
KLÍČOVÝ PRACOVNÍK A INDIVIDUÁLNÍ PLÁN
- po nástupu Vám bude přidělen klíčový pracovník, který s Vámi sestaví individuální plán.
- plán obsahuje cíle a přání klienta, které si přeje od služby naplňovat.
- jedná se o upřesnění Vašich individuálních přání a zvyklostí.
- klíčový pracovník bude Vaší kontaktní osobou, která si bude všímat Vašich potřeb, spokojenosti a bude hájit Vaše zájmy.
- pokud Vám nebude tento člověk (zaměstnanec) vyhovovat, můžete kdykoliv požádat o změnu klíčového pracovníka.